Ny router + trådløsrouter.
Fra : SpookiePower

Dato : 29-01-07 12:51

Jeg har fået en ny router fra Cybercity en Zyxel P660R,
som erstatter min gamle Cisco 677 router.

Denne Zyxel router køre ind i en linksys trådløs router
og videre ind i min computer...men det virker ikke.
Det kørte fint med min cicso router.

Som jeg kan se hedder min Zyxel router 10.0.0.1 og
det mener jeg også min trådløse router gør. Kan
det være det som skaber problemet, eller er jeg
helt gal på den ?

--
My PhotoGallery
www.photo.box2600.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-01-07 13:05

SpookiePower <boxjunk2600@gmail.com> crashed Echelon writing

> Som jeg kan se hedder min Zyxel router 10.0.0.1 og
> det mener jeg også min trådløse router gør. Kan
> det være det som skaber problemet, eller er jeg
> helt gal på den ?

Ja det er det som er problemet.

Enten tilslut din trådløse router som AP (deaktivér dens DHCP server og
tilslut Zyxel på LAN port) eller så giv din trådløse router andet subnet på
LAN siden.

--
Bjarke Andersen

Fra : SpookiePower

Dato : 29-01-07 14:10

Bjarke Andersen wrote:

> [...]
> tilslut Zyxel på LAN port) eller så giv din trådløse router andet subnet på

Takker. Det var det som var problemet. Det virker fint nu.