LSA lignende system?
Fra : GRISEN

Dato : 20-01-07 17:34

Jeg har fået fat i et RJ45 patchpanel, hvor monterings-systemet ligner LSa. Det er bare lidt mindre.
Hvem kender det?
Hvad hedder det?
Hvor får jeg fat i en monteringstang?

*
Jan

Fra : Arne Keller

Dato : 20-01-07 17:58

GRISEN skrev:
> Jeg har fået fat i et RJ45 patchpanel, hvor monterings-systemet ligner LSa. Det er bare lidt mindre.

Jamen med den beskrivelse er det jo let af gætte

> Hvem kender det?

Det ved vi ikke for du har ikke fortalt hvad det er for et produkt

> Hvad hedder det?

Det ved du sikkert bedre end vi andre

> Hvor får jeg fat i en monteringstang?

Det kan vi sikkert fortælle dig straks du har givet os nogle af de
oplysninger som står på panelets forside eller bagside

Hvis jeg skal gætte er det sikker 110 skæreklemmer, men det er bare et
gæt da det er det mest udbredte.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.

Fra : Søren Leth Danielsen

Dato : 20-01-07 21:14

Hej Grisen

Du skal se på VMC.dk

Vælg "kopper", LSA Plus tilbehør eller Varenummer: 6185001928

mvh Søren

Fra : egeriis@gmail.com

Dato : 21-01-07 23:36

Arne Keller wrote:

> Det kan vi sikkert fortælle dig straks du har givet os nogle af de
> oplysninger som står på panelets forside eller bagside

BICC Brand-Rex CAT5Plus CAT5C-PAT-32-U-1-101A
110 IDC ser ud til at være svaret.
Så skal jeg bare finde et værktøj....

*
Jan

Fra : Arne Keller

Dato : 22-01-07 00:15

egeriis@gmail.com skrev:

> BICC Brand-Rex CAT5Plus CAT5C-PAT-32-U-1-101A

> 110 IDC ser ud til at være svaret.
> Så skal jeg bare finde et værktøj....

Hvis du vil have noget som fungerer godt er Brøndby eller Svensker
tangen det rigtige værktøj, dette er bygget til titusindvis af
termineringer:
http://www.flukenetworks.com/fnet/en-us/products/D914+Series+Impact+Tools/Overview.htm?currentcategorycode=DCIT&PID=50061&categorycode=PTB

Husk ovennævnte er bare håndtaget, kniven skal købes ekstra:
http://www.flukenetworks.com/fnet/en-us/products/Punchdown+Tool+Blades/Overview.htm?currentcategorycode=DCIT&PID=50064&categorycode=PTB

Hvis du leder efter et billigt alternativ findes der plastik værktøj som
bare presser lederen ned i sporet, her et eksempel:
http://www.l-com.com/productfamily.aspx?id=1165
http://www.shieldselectronics.com/ecats/tool/punchdown.pdf

Fra : egeriis@gmail.com

Dato : 21-01-07 23:56

egeriis@gmail.com wrote:
> Så skal jeg bare finde et værktøj....

Har fundet varenr. 470-487 hos rsonline.dk
Finder nok ikke noget billigere...

*
Jan

Fra : Arne Keller

Dato : 22-01-07 00:29

egeriis@gmail.com skrev:

> Har fundet varenr. 470-487 hos rsonline.dk
> Finder nok ikke noget billigere...

Nej, det er nok rigtigt

Husk at klippe lederne af så tæt på 110 kniven som muligt, lange ender
forringer kvaliteten væsentligt

Fra : egeriis@gmail.com

Dato : 22-01-07 08:54

Arne Keller wrote:

> Husk at klippe lederne af så tæt på 110 kniven som muligt, lange ender
> forringer kvaliteten væsentligt

Ok, det gør jeg.
Tak for info.

*