Ethernet >USB
Fra : Jens v

Dato : 19-01-07 09:04

Hej
Jeg rodede rundt på edbpriser.dk i går og faldt over en "dims" der kunne
kobles på netværket og så give 2 usb porte ud. Nu kan jeg ikke finde den
igen, nogen der kan hjælpe?

mvh jens v

Fra : Jimmi Aakjær (8310)

Dato : 19-01-07 09:22

Var det en linksys NSLU2

Netværks USB harddisk server ?

/Jimmi

Fra : Jens v

Dato : 19-01-07 10:07

"Jimmi Aakjær (8310)" <bitnissen#SPAMMER_FORMAT_YOUR_HARDDISK#@hotmail.com>
skrev i en meddelelse news:vqv0r2petph9rtjvkd7dp6v35kbt3a6300@4ax.com...
> Var det en linksys NSLU2
>
> Netværks USB harddisk server ?
>
> /Jimmi

Nej det er noget i den her stil

http://www.ramelectronics.net/assets/images/usb/US4ADoc.pdf

Jeg tror bare der kun var 2 usb porte, og så var den væsenlig billigere.

mvh jens

Fra : Mågge \(4180\)

Dato : 19-01-07 09:50

Kan det være denne her: http://www.digi.com/products/usb/anywhereusb.jsp

Fra : Jens v

Dato : 19-01-07 10:42

"Mågge (4180)" <mogensbjerg-NOSPAM-@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan det være denne her: http://www.digi.com/products/usb/anywhereusb.jsp

Ja, men der var vist kun 2 usbudgange, og så kunne den købes i Danmark. (Det
gør det lidt nemmere

mvh jensv

Fra : Max

Dato : 19-01-07 10:51

Hej Jens

> Ja, men der var vist kun 2 usbudgange, og så kunne den købes i
> Danmark. (Det gør det lidt nemmere

Prøv at se om du ikke kan huske hvad den hed, eller måske
finde i dine internetfiler et billede af den. Det lyder nemlig
til at være en spænende dims.

Mvh Max

Fra : Jens v

Dato : 19-01-07 11:00

> [...]
>
> Prøv at se om du ikke kan huske hvad den hed, eller måske
> finde i dine internetfiler et billede af den. Det lyder nemlig

Jeg har prøvet næsten alt, men kan ikke finde den.
Det var ærgelig jeg ikke fik den bookmarket.

mvh jensv

Fra : Peter Schrøder

Dato : 19-01-07 15:11

Jens v skrev:

> Jeg har prøvet næsten alt, men kan ikke finde den.
> Det var ærgelig jeg ikke fik den bookmarket.

Tror du tænker på en printserver:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=179164#

Har hørt at de ikke altid virker helt efter
hensigten.

Peter Schrøder