Systemfejl 53
Fra : Ulrik Chr.

Dato : 14-01-07 21:45

Så fik jeg min VPN næsten op og køre:

ZoneAlarm Security Suite 6.5.737.000
Cisco Systems VPN Client 4.8.01.0590

Jeg kan sagtens koble mig på selve VPN nu, men kan ikke mappe mine
netværksdrev.

Når jeg køre scriptet i bunden af dette indlæg, så får jeg
systemfejl 53

Slår jeg Zonealarm fra virker det
- hvad skal jeg rette/ændre i ZoneAlarm?

Med venlig hilsen
Ulrik Chr.
nettet@uacxx.dk - fjern xx efter uac

Script:

net use * /delete /y

net use p: \\edufs3.edu.ots.local\students$\29602
/USER:edu.ots.local\brugerID password

net use k: \\edufs3.edu.ots.local\aktiviteter$ /USER:edu.ots.local\brugerID
password

net use o: \\edufs3.edu.ots.local\opgavedrev$ /USER:edu.ots.local\brugerID
password

net use X: \\edufs3.edu.ots.local\Free4All /USER:edu.ots.local\brugerID
password

net use
pause

Fra : Taba

Dato : 14-01-07 22:39

> Slår jeg Zonealarm fra virker det
> - hvad skal jeg rette/ændre i ZoneAlarm?

Er efterhånden lidt tid siden jeg har brugt ZA, men skal du mon ikke tilføje
det nye netværk som et "trusted" netværk og derved tillade de aktiviteter
som der er behov for?

Måske kan følgende hjælpe dig (nederst på siden):
http://www.utsa.edu/infotech/vpn/Network_Services_VPN_FAQ.htm#::_problems_zonealarm

--
/Taba - www.ITzonen.dk - Anmeldelser, Nyheder og Forum

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 22-01-07 12:30

"Ulrik Chr." <nettet@uacxx.dk> skrev i en meddelelse

> Så fik jeg min VPN næsten op og køre:
>
> ZoneAlarm Security Suite 6.5.737.000
> Cisco Systems VPN Client 4.8.01.0590
>
> Jeg kan sagtens koble mig på selve VPN nu, men kan ikke mappe mine
> netværksdrev.

Så virker det, det var et undernet der skulle i trusted zone.