D-Link AirPlus G DWL-922 Wireless Network ~
Fra : Lange

Dato : 12-01-07 15:42

Hej alle

Jeg har et spørgsmål :)

Vi vil gerne have trådløst net hjemme hos os og jeg har derfor bestilt
følgende sæt: D-Link AirPlus G DWL-922 Wireless Network Starter Kit -

Jeg har internet hos Cybercity og kører lige nu med en gammel Cisco 677/678
router;
http://www.cybercity.dk/kundecenter/bredbaand/opsaetningsvejledninger/routertilslutning_og_indstillinger/cisco_677_678/

Mit spørgsmål er derfor, kan jeg overhovedet bruge den nye router? Cybercity
har nogle man kan leje, alle sammen Zyxel. Kan jeg tilslutte den nye router
i stedet for den gamle, eller måske koble den nye i 'halen' af den gamle...

Også posted i dk.edb.netvaerk.traadloest.

På forhånd mange tak for hjælpen

Jacob

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-01-07 15:54

"Lange" <lange@europe.com> crashed Echelon writing

> [...]
>

> Vi vil gerne have trådløst net hjemme hos os og jeg har derfor bestilt
> følgende sæt: D-Link AirPlus G DWL-922 Wireless Network Starter Kit -

Dit spørgsmål hører til i dk.edb.netvaerk.traadloest gruppen.

--
Bjarke Andersen