lokal netværk
Fra : martin

Dato : 12-01-07 13:05

hvordan laver jeg det nemmest og billigst ?

jeg ønsker primært at bruge min bærbare i stedet for den stationære,den
bærbare skal dog stadig stå på kontoret,er der noget med man bare kan krydse
nogle ledninger i et netværkskabel for at får forbindelse imellem de 2
computere ? og er der begrænsninger ved dette ? kan man evt købe et sådan
kabel ? evt i bilka eller lign ?!

Martin

Fra : Desserten

Dato : 12-01-07 13:10

"martin" <alf@bengt.jensen> skrev i en meddelelse
> [...]
> krydse nogle ledninger i et netværkskabel for at får forbindelse imellem
> de 2 computere ? og er der begrænsninger ved dette ? kan man evt købe et

Hvis vi kun snakker 2 pc'ere i netværk så er et cross-over kabel klart
nemmest og billigst............kan stort set købes hos alle pc-pushere

Fra : martin

Dato : 12-01-07 13:41

> Hvis vi kun snakker 2 pc'ere i netværk så er et cross-over kabel klart
> nemmest og billigst............kan stort set købes hos alle pc-pushere

ok,,tak for det...

Martin