Swtich uden blæser
Fra : Brian Møller

Dato : 11-01-07 20:21

Hej

Jeg har tidligere haft fingre i en swtich uden blæser, den er desværre stået
af og smidt ud. Nu kan jeg ikke huske hvad den hed samt model, så jeg er på
udkig efter en ny switch.

Jeg har dog ikke kunne finde en / nogen som har opfyldt mine krav:
24 porte hvor minimum 2 porte er GBIT
VLAN-understøttelse
og evt. mulighed for trunking af nogle porte
og selvf. ingen blæser, den kommer alligevel til at stå et godt ventileret
sted.

Om interfacet er telnet eller web er for mit vedkommende ligemeget.

Er der nogen der har bud på en switch som kan ovenstående.

Mvh

Brian Møller

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 14-01-07 14:48

Brian Møller skrev:

> [...]

> Om interfacet er telnet eller web er for mit vedkommende ligemeget.

> Er der nogen der har bud på en switch som kan ovenstående.

Det lyder som om HP ProCurve 2510 kan opfylde dine krav:

http://www.hp.dk/procurve/2510/index.html

Jeg kender ikke til hvordan den er i daglig anvendelse, men over-
vejer selv at lave et hjemmenetværk med den eller lillebror (1800-8G)
engang i den nærmeste fremtid.

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 14-01-07 15:29

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:

> Det lyder som om HP ProCurve 2510 kan opfylde dine krav:
>
> http://www.hp.dk/procurve/2510/index.html

Vi har et antal 2510'ere - de fungerer ganske udmærket.

Knus
Regnar

Fra : Ole Thomsen

Dato : 14-01-07 17:09

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> wrote in message

> http://www.hp.dk/procurve/2510/index.html
>
> Jeg kender ikke til hvordan den er i daglig anvendelse, men over-
> vejer selv at lave et hjemmenetværk med den eller lillebror (1800-8G)
> engang i den nærmeste fremtid.

Jeg skiftede til 2510 derhjemme, og det har givet mere fornuftige
temperaturer i mit netværksskabskab og bryggers. Om det helt løser mine
varmeproblemer må vise sig til sommer...

Ole Thomsen

Fra : Brian Møller

Dato : 15-01-07 09:23

Takker mange gange for svarene.

Så vil jeg ud og se om jeg kender en som har en sådan swich. Bare lige for
at se den an. Man skal jo ikke bare kaste pengene efter den bare sådan :)

/Brian