Forward port 80
Fra : Morten Jensen

Dato : 11-01-07 11:42

Jeg har modtaget en ny router fra CC. Det er en Zyxel P-660R-D1. Jeg kan
ikke få forward af port 80 og port 3389 til at virke. Andr porte som port 22
og port 27015 virker.

Det virkede fint på den gamle router jeg havde.

Nogle bud?

Fra : Martin Schultz

Dato : 11-01-07 17:08

Morten Jensen <mortenu@hotmail.com> skrev 2007-01-11:
> [...]
> og port 27015 virker.
>
> Det virkede fint på den gamle router jeg havde.

Port 80 er vist et kendt problem i D1 routeren. CC support har vist en
ny firmware der løser problemetså prøv og hør dem.

Martin
--
Besøg http://linux.adsltips.dk hvor du finder
guides til linux på dansk.

Fra : Morten Jensen

Dato : 13-01-07 15:13

Jeg har prøvet med en ny firmware. Det virker ikke. Andre bud????