Ethernet controller ?
Fra : Kay Nielsen

Dato : 10-01-07 22:39

Hej jeg har installeret xp på min bærbare og efter jeg har gjort det mangler
jeg en driver til ETHERNET CONTROLLER hvordan finder jeg ud af hvad det skal
være for en, da jeg ikke har en cdrom med den.
mvh
KN

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-07 00:30

Kay Nielsen skrev:
> [...]
> jeg en driver til ETHERNET CONTROLLER hvordan finder jeg ud af hvad det skal
> være for en, da jeg ikke har en cdrom med den.

Hej Kay

Du skal bruge producentens navn og modellen på den bærbare. Derefter vil
det formentlig være et spørgsmål om, at gå ind på producentens
hjemmeside og finde driveren.

Mvh
Steinbjørn

Fra : Kay Nielsen

Dato : 11-01-07 07:07

Det har jeg prøvet men kan ikke finde den men har nu skrevet til Toshsiba
tak for svaret
mvh KN
""S. Sørensen"" <steinbREMOVETOGETAVALIDEMAIL@tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:45a57707$0$72754$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...