logge på NT 4.0 net.
Fra : Nielsen

Dato : 10-01-07 22:19

Er der forskel på hvordan winXP Pro og Home logger på som brugere på et NT
4.0 share ?
Jeg spørger fordi på Home-klient skal angives brugernavn/adgangskode hver
gang klienten startes op og tilsluttes sharet, men ikke på Pro'en.

Jeg ved ikke helt hvor mit spørgsmål hører hjemme så jeg spørger også i
"ms-windows"

Mvh.
Nielsen

Fra : Max

Dato : 10-01-07 22:25

Hej Nielsen

> Er der forskel på hvordan winXP Pro og Home logger på som brugere på

Det er en af forskellene på Home og Pro, Home kan ikke logge på domæne.

--
Mvh Max

Fra : Nielsen

Dato : 10-01-07 22:45

> Hej Nielsen

> Det er en af forskellene på Home og Pro, Home kan ikke logge på domæne.

Undskyld - jeg har skrevet forkert i "emne" kan jeg se.- det er kun en
workgroup.
NT-maskinen fungerer blot som filserver og det er når man skla logge på det
share på den hvor databasen ligger.

Mvh.
Nielsen