NetOP remote control
Fra : Ukendt

Dato : 10-01-07 11:52

Hej Alle

Håber dette er den rigtige gruppe at spørge i, ellers peg mig venligst i den
rigtige retning.

Jeg ejer et mindre EDB service firma, og vil gerne kunne tilbyde mine kunder
at hjælpe dem remote. Jeg har i den forbindelse fundet programmet NetOp
Remote Control, som fungerer ved at den som vil hjælpes, downloader en lille
fil fra min hjemmeside, og deri indtaster hvilket problem han har, derefter
modtager jeg en besked om dette og kan derefter oprette forbindelse til hans
PC.

Dog koster dette program 10.000+ Kr, og det syntes jeg er liiiige i
overkanten af hvad jeg vil give.

Nogen der kender et alternativ til dette program?

Det skal være et program der er super let for kunden at starte, f.eks ved
download af fil fra hjemmeside. Samt det skal kunne virke uanset om der er
firewall og router mm. imellem os. F.eks skal VNC jo have åbnet porte i ens
router for at kunne gå igennem.

Håber nogen kan hjælpe.

Det behøves ikke være freeware, men skal altså heller ikke koste ½
bondegård.

Mvh

Martin

Fra : Morten

Dato : 10-01-07 12:12

> [...]
> router for at kunne gå igennem.
>
> Håber nogen kan hjælpe.
>
> Det behøves ikke være freeware, men skal altså heller ikke koste ½

Der findes et VNC setup hvor kan connecter til din maskine, og
eksporterer sin desktop til dig. Så er det kun dig der skal have
åbnet i din router.

Morten

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-07 12:18

Der findes et VNC setup hvor kan connecter til din maskine, og
eksporterer sin desktop til dig. Så er det kun dig der skal have
åbnet i din router.

Morten

Det lyder interessant - ved du noget om hvor jeg kan læse mere om det?

Martin

Fra : Jan Deleuran

Dato : 10-01-07 13:20

Martin Hansen [6430] skrev:
> Der findes et VNC setup hvor kan connecter til din maskine,

hvor jeg kan læse mere om det?

> Martin

Du kan finde noget her:

http://www.uvnc.com/addons/singleclick.html

vh

Jan Deleuran

Fra : JSM

Dato : 10-01-07 13:13

> [...]
> ens router for at kunne gå igennem.
>
> Håber nogen kan hjælpe.
>
> Det behøves ikke være freeware, men skal altså heller ikke koste ½

UltraVNC SingleClick. Gratis og kan de ting du nævner. Læs mere her :
http://www.uvnc.com/addons/singleclick.html

mvh
Jesper

Fra : Martin Schultz

Dato : 10-01-07 19:51

Martin Hansen [6430] <martin-snabel-a-mrhansen-prik-dk> skrev 2007-01-10:
> [...]
> overkanten af hvad jeg vil give.
>
> Nogen der kender et alternativ til dette program?
www.copilot.com er noget billere og fungere rigtigt godt. Også igennem NAT.

Martin
--
Besøg http://linux.adsltips.dk hvor du finder