Næsten død router....:-(
Fra : Thomas Krabbe Søe

Dato : 06-01-07 20:25

Hej alle,

Jeg har en næsten helt død router. Det er en Dlink DI 624.

Den har helt mistet sutten og der er slet ikke lys i hverken wan eller wlan!
Powerlampen lyser og statuslampen blinker som den skal! Jeg kam med kabel
tilslutning komme til at pinge den på 192.168.0.1 og via browseren kommer
jeg til en side der beder om en firmware upgrade. Fair nok! Så hælder jeg en
firmware i den, men problemer er at den ikke når at blive færdig. Pludselig
mister den kabelforbindelsen og alle lamper i routeren begynder at lyse og
der bliver den!? Jeg kan så bruge "reset" knappen bagpå og så starter det
hele forfra. Har både prøvet hardreset og softreset uden held! (Hardreset er
at holde "reset" knappen mens man sætter strømstikket i og holde knappen
inden i min. 10 sekunder)!

Hvordan kommer jeg uover det problem!?

På forhånd tak!

Fra : Hans

Dato : 06-01-07 20:50

Thomas Krabbe Søe wrote:
> [...]
> (Hardreset er at holde "reset" knappen mens man sætter strømstikket i
> og holde knappen inden i min. 10 sekunder)!

Har du prøvet en hardreset uden andre tilslutninger end strømstikket?

Hans

Fra : Thomas Krabbe Søe

Dato : 06-01-07 20:58

> Har du prøvet en hardreset uden andre tilslutninger end strømstikket?
>
> Hans

Jep! Desværre også det!
Den er sgu nok ved at sove ind!

/Thomas