Er der nogen der kan anbefale mig en route~
Fra : Ukendt

Dato : 06-01-07 17:54

Hello alles,

   er der mon nogen der kan anbefale mig en router med ADSL-modem (PPPoA),
wireless (54MBit er ok), VOIP og indbygget Switch (optional)?

Håber at høre fra jer,

mvh.

Morten

Fra : Kasper

Dato : 06-01-07 20:51

> er der mon nogen der kan anbefale mig en router med ADSL-modem (PPPoA),
> wireless (54MBit er ok), VOIP og indbygget Switch (optional)?
> Morten

SMC7908VoWBRA EU

Sådan en har jeg, for et par måneder siden kørte den på cybershity og nu på
TDC...

DNS'en i den er meget hurtigere end den zyxcel cibercity levere med.

Voip delen fungere perfekt.

QOS, kunne måske virke bedre, men har ikke givet mig væsentlige problemer.

Supporten ved SMC har været meget ok...

Vis nummer med B&O telefoner virker nok ikke.

Tror det var det

Kasper

btw.. fritzbox har vidst lavet en også noget lignene og den er vidst open
source.

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-07 18:09

Kasper skrev: