Brug af andet router end Zykel på et Cyber~
Fra : Morten Nørgaard

Dato : 04-01-07 17:22

Hej alle,

   jeg vil gerne købe min egen router til mit bredbånd, og bruge denne i
stedet for cybercity's tilsendte Zykel. Kan jeg købe en router af eget
valg og tilslutte denne, eller har jeg ret i min formodning om at
cybercity-forbindelsen kræver en zykel-router (som de sikkert kan tilgå
på kryds og tværs, fra deres side af), eller bør jeg kunne slutte en
hvilken som helst egnet router til?

   Jeg har spg. verserende hos deres support, men de er noget sløve i at
vende tilbage, så jeg prøver lige her også og håber på at der er nogen
der har rodet med det. På forhånd mange tak for respons,

mvh.

Morten

Fra : Kasper

Dato : 04-01-07 19:19

"Morten Nørgaard" <mnoYOUKNOWTHEDRILL@uni-c.dk> wrote in message
> [...]
> vende tilbage, så jeg prøver lige her også og håber på at der er nogen der
> har rodet med det. På forhånd mange tak for respons,

Hej

Du skal have en router med ADSL modem, som understøtter PPPOA

Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-07 20:54

> Hej
>
> Du skal have en router med ADSL modem, som understøtter PPPOA
>
> Kasper

Hej Kasper,

   mange tak for svar,

mvh.

Morten

Fra : Arne Johansen

Dato : 07-01-07 17:48

Jeg har spg. verserende hos deres support, men de er noget sløve i at
vende tilbage

> mvh.
>
> Morten

Væn dig til det. Da jeg forespurgte deres support for nogle få mdr. tilbage,
så gik der 22 (!) DAGE inden der kom svar. Det var på deres officielle
supportmail, så det var jo helt uacceptabelt, da forespørgslern var vedr en
erhverslinie vi har.
Så skiftede vi vores erhverv til Ventelo og sætter fremover kun vores lid
til cybercity på vores egne privatlinjer hvor support etc ikke er helt så
essentielt. Har trods alt været kunde i mange år uden de store _tekniske_
problemer, men deres support's reaktionstider er helt uacceptable.

Venligst

Arne Johansen
Tidligere cybercity kunde - erhvervsmæssigt ihvertfald.