webshop
Fra : Henrik

Dato : 26-01-07 17:50

Hej
Jeg har hentet webshop Quick.Cms.Lite_v0.2-pl2_EN til min
hjemmeside men har problemer med at få startet er der nogle der
ved hvad jeg gør(kender programmet) Programmet er gratis og jeg
vil da gerne have min egen shop uden reklamer og uden at skulle
af med den mdr. afgift.Håber nogle kan hjælpe
Henrik Munk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : torp.qt@webspeed.dk

Dato : 27-01-07 11:17

nospam@nok.nok

> Quick.Cms
Hej du skal nok skrive hvad problemet er, vil programmet
ikke starte elle er det opsætningen du skal brug
hjælp til.
Et cms er ikke så meget en webshop prøv at kikke
på Quick.Cart_v2.0_english.zip samme sted fra

Rikke

Fra : Henrik

Dato : 27-01-07 12:45

Hej Rikke
Jeg ved ikke så meget om at programerer
jeg har oploaded programmet til min hjemmeside, og hvad så jeg
har prøver at komme ind på admin siden men kan hvad skal jeg
bruge til af bruger og passwort.
Det er sikkert ikke den rigtige side jeg starter med.
Jeg kan oploade siden igen hvis der er nogle der vil se på
problemet.
siden bruger jeg i dag til en anden webshop med den er fyldt med
reklamer for det samme produkt som jeg handler med så jeg leder
efter en gratis shop.
Hilsen
Henrik Munk
Grindsted

Fra : torp.qt@webspeed.dk

Dato : 27-01-07 16:24

nospam@nok.nok

> [...]
> siden bruger jeg i dag til en anden webshop med den er fyldt med
> reklamer for det samme produkt som jeg handler med så jeg leder

Hej for at komme ind på adminsiden skal du
bruge eks http://www.navn på dit domæne/navn på det
sted du har uploade webshop til hvis det ikke er i home
/admin/
brugernavn: admin password: er også admin
det vil være klogt at skifte dem første gang du er inde