Frames
Fra : Frank

Dato : 17-01-07 09:10

Jeg er af forskellige årsager nød til at anvende frames og jeg er
løbet ind i et problem.

Jeg har 2 frames:

Frame1 indeholder en form som displayer output i same frame. Alt
er ok.

Frame2 skal, af kosmetiske grunde, anvende nævnte form og
generere output i Frame1. Der genereres output i
Frame2 og det er en fejl.

Min form kalder et php program, som genererer noget html som
eksekveres. Jeg ved ikke hvordan jeg redirecter til
en anden frame??

På forhånd tak, Frank

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henrik Hansen

Dato : 17-01-07 09:23

Frank <frank@neergaard.dk> writes:

> [...]
>
> Min form kalder et php program, som genererer noget html som
> eksekveres. Jeg ved ikke hvordan jeg redirecter til

Sæt en target attribute på dit form tag, det burde gøre det, hvis jeg
har forstået dit spg rigtigt.

http://www.htmlcodetutorial.com/forms/_FORM_TARGET.html

--
Henrik Hansen