tælle sessions...
Fra : Martin

Dato : 27-06-01 23:32

Nu har jeg kigget lidt i manualen efter noget med at tælle hvor mange
sessioner der kører... men kunne ik rigtig finde noget!

Nogen der kan hjælpe mig, med hvordan man tæller sessioner??

--
Bye for now Martin
http://wizprod.com - Billigt webdesign findes her

Fra : Jonas Delfs

Dato : 27-06-01 23:44

"Martin" <martini@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg kigget lidt i manualen efter noget med at tælle hvor mange
> sessioner der kører... men kunne ik rigtig finde noget!
>
> Nogen der kan hjælpe mig, med hvordan man tæller sessioner??

Hmm... det eneste jeg kan komme på på dette tidspunkt af døgnet må være at
åbne den mappe hvor session-filerne gemmes i, loope den igennem, tælle en
variabel én op hver gang du møder en gyldig fil, og voila - så har du antal
sessioner i $din_var. :)

--
Mvh. Jonas Delfs, http://delfs.dk
e72bd3e51a7937c87d28b85d677a97b2

Fra : Martin

Dato : 28-06-01 00:28

On Thu, 28 Jun 2001 00:43:41 +0200, "Jonas Delfs"
<jonas@nospam.delfs.dk> wrote:

> [...]
>variabel én op hver gang du møder en gyldig fil, og voila - så har du antal

Jah det var også såen jeg tænkte man kunne gøre.. men mon ik der
findes en eller andet fanzy php metode ellers??

Fra : Jonas Delfs

Dato : 28-06-01 00:55

> Jah det var også såen jeg tænkte man kunne gøre.. men mon ik der
> findes en eller andet fanzy php metode ellers??

Nej.

Fra : Anders Johannsen

Dato : 28-06-01 02:33

In article <qknkjt8iqq63kma6fvp4993nl0tpmoqgfn@4ax.com>, "Martin"
<martini@mailme.dk> wrote:

> Nu har jeg kigget lidt i manualen efter noget med at tælle hvor mange
> sessioner der kører... men kunne ik rigtig finde noget!
>
> Nogen der kan hjælpe mig, med hvordan man tæller sessioner??

Hvordan registerer du permanent brugerdata samt relation mellem session og
bruger??

/A
--
Nu med transport til Midtfynsfestival -- www.midtfyn.com