Asp og Javascript
Fra : Martin Jensen

Dato : 22-01-07 12:06

Hej NG

Jeg har altid brugt VBscript når jeg har arbejdet med asp, men nu
skal jeg bruge noget javascript for at få noget pdf-gejl til at
virke... Er der nogen der kan give en god guide for hvordan man
skaber en database forbindelse, hiver data ud, hvordan man gemmer
data og hvordan man henter indtastet data fra en form?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-01-07 12:22

Martin Jensen skrev:

> Jeg har altid brugt VBscript når jeg har arbejdet med asp, men nu
> skal jeg bruge noget javascript for at få noget pdf-gejl til at
> virke...

Mener du serverside javascript (som i MS-sammenhæng er jscript)?

Forstår ikke helt at noget "pdf-gejl" skulle kunne virke med
jscript uden at virke med vbscript.
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Martin Jensen

Dato : 22-01-07 12:38

> Mener du serverside javascript (som i MS-sammenhæng er jscript)?

Ja... Det er det jeg mener

> Forstår ikke helt at noget "pdf-gejl" skulle kunne virke med
> jscript uden at virke med vbscript.

Nu vil jeg ikke påstå at jeg forstår hvad der står her, men tror at
der står noget med at det ikke er muligt at indsætte billeder med
vbscript

http://www.aspxnet.it/public/Default.asp?page=174&idp=62

Hvis du kan anbefale noget andet, hører jeg gerne, men det må ikke
kræve nogen installation på serveren...

Fra : Martin Jensen

Dato : 22-01-07 14:21

> Nu vil jeg ikke påstå at jeg forstår hvad der står her, men tror at
> der står noget med at det ikke er muligt at indsætte billeder med
> vbscript

efter noget legen frem og tilbage har jeg fået det løst nu...