Input med adresse......
Fra : Christian Itzchaky L~

Dato : 21-01-07 00:38

Hvis man nu forestiller sig at man går ind på en side... på den
side er der tilfældigvis en <input>... Hvordan kan jeg sætte den
URL man er inde på ind i den input??

E.eks. = http://tumlerummet.dk/hjelp.PNG

Adressen skal stå der lige når man kommer ind på siden !!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Weber

Dato : 21-01-07 03:05

"Christian Itzchaky Larsen" <itzchaky@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> URL man er inde på ind i den input??
>
> E.eks. = http://tumlerummet.dk/hjelp.PNG
>

> Adressen skal stå der lige når man kommer ind på siden !!

Måske...

<%
dim url
url = "http://" & request.servervariables("server_name") &
request.servervariables("script_name")
%>
<input ....... value ="<% response.write url & %>"....></input>

Michael Weber