attributter i xmloutput fra asp
Fra : kedde

Dato : 13-01-07 16:34

Jeg ska ha lavet en aspside der tjekker et server projektdir for
subfolders og filer og filtyper i disse subfolders.

outputtet SKAL se sån her ud www.cadmagic.dk/xml.jsp

jeg ka ikk med mine newbieskills få det til at se ud andet end
det her:

<data>
<project>
B-on
<ressource>bon.xml</ressource>
<ressource>bon_ugly.jpg</ressource>
<ressource>ID-spil-konsol01.jpg</ressource>
</project>
<data>

Er der nogen der ved hvordan jeg får skrevet attributter på i
xmloutputtet? ska feks ha filtype o.lign til at stå der lissom
det her

www.cadmagic.dk/xml.jsp

Jeg skriver det i ASP og er totalt newbie...

den kode jeg pt har skrevet ser sån her ud

<%
response.ContentType="text/xml"
response.Write("<?xml version='1.0' encoding='UTF-8'?>")

Function ShowFolderList(folderspec)
Dim fso, f, f1, s, sf, fsofiles, fl, fl1, fn
Set f = fso.GetFolder(folderspec)
Set sf = f.SubFolders
For Each f1 in sf
s = f1.name
Response.write ("<project>"&s)

set fl = f1.Files

For Each fl1 in fl
response.Write ("<ressource>"&fl1.name&"</ressource>" )
Next

Response.write ("</project>")
Next
ShowFolderList = s
End Function

response.Write "<data>"
ShowFolderList(Server.Mappath("/projects/"))
response.Write "</data>"
%>

mvh

Kedde