Microsoft fortolker
Fra : KasperDyrvig.dk

Dato : 05-02-07 12:28

Jeg sidder og bliver mere og mere tosset på Internet Explorer.
Jeg sidder og ligger sidste hånd på www.info-let.dk - jeg manlger
kun at få sideindholdet centreret.
Problemet er at explorer fortolker det som om at sideindholdet
skal stå til venstre!
Jeg har prøvet i Firefox og endda i Apples Safari - det virker i
alle andre browsere!!!

Nu er mit spørgsmål om der er nogen der har en løsning til at få
den til også at virke i explorer?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : KasperDyrvig.dk

Dato : 05-02-07 12:36

Ligemeget... jeg har fundet ud af det...

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-02-07 14:43

KasperDyrvig.dk skrev:

> Ligemeget... jeg har fundet ud af det...

Hvordan gjorde du? Det er god skik at fortælle hvordan man fik løst
et problem, også når man selv fandt svaret. På den måde kan andre
få glæde af dine erfaringer.
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Allan Vebel

Dato : 05-02-07 18:33

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> Hvordan gjorde du?

Med <table align="center">, kan jeg se

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : jopa

Dato : 05-02-07 18:35

Allan Vebel skriblede bla:

> Med <table align="center">, kan jeg se

Genialt
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-07 12:44

"KasperDyrvig.dk" <webspas@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu er mit spørgsmål om der er nogen der har en løsning til at få
> den til også at virke i explorer?

Nogle af dine problemer skyldes formentlig at du ikke har angivet nogen
korrekt doctype-erklæring og sender dermed browseren i Quirksmode. Som en af
de første forudsætninger for at få sider til at virke ens i forskellige
browsere er at browseren sættes i standardmode. Se
http://hintzmann.dk/articles/doctype/

--
Med venlig hilsen - Carsten Sørensen

Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/