Thumbnails?
Fra : @ndersen

Dato : 29-01-07 23:36

Hej!

Jeg har på min hjemmeside nogle thumbnails som linker til nogle større
billeder.
Dette medfører, at der kommer en ramme om mine thumbnails. Hvordan fjerner
jeg den?

På forhånd tak
@ndersen
http://www.afd5.dk/guitar/index.htm

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 30-01-07 00:06

"@ndersen" <p.e@andersen.mail.dk> skrev :

>Dette medfører, at der kommer en ramme om mine thumbnails. Hvordan fjerner
>jeg den?

I <head>:

img {border: none}

PS. Hvorfor har du dog valgt at lade de store billeder åbne i et
nyt vindue?

Det er irriterende, især hvis man glemmer at lukke et stort og
går tilbage og åbner et nyt, så ender man med at ha' flere åbne
vinduer.

Uden target, så lader man det være op til den besøgende at
bestemme om billedet skal åbne i et nyt eller ej.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : @ndersen

Dato : 30-01-07 00:23

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> vinduer.
>
> Uden target, så lader man det være op til den besøgende at
> bestemme om billedet skal åbne i et nyt eller ej.

Ok! Det kan der være noget om, det vil jeg da så gøre noget ved.

Mvh
@ndersen