Favicon virker ikke?
Fra : cosmo

Dato : 22-01-07 22:57

Hej!
Jeg forsøger at få et favicon (http://en.wikipedia.org/wiki/Favicon)
på mit site, men kan ikke få det til at virke.

Jeg har lagt det sådan:
<head>
<link rel="shortcut icon" href="http://www.eksempel.dk/favicon.ico" />
</head>

som anvist her: http://www.yourhtmlsource.com/promotion/favicon.html

Filen favicon.ico *er* lagt på roden under eksempel.dk

What to do?

(Og hvorfor bliver ovenstående link ikke automatisk til aktive links
når jeg trykker enter? - iøvrigt... - har lige opdateret til IE ver.
7 - har det noget at sige?)

Fra : cosmo

Dato : 22-01-07 23:01

> (Og hvorfor bliver ovenstående link ikke automatisk til aktive links
> når jeg trykker enter? - iøvrigt... - har lige opdateret til IE ver.
> 7 - har det noget at sige?)

nå - det gjorde de så da indlægget blev sendt... :)

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 22-01-07 23:58

cosmo wrote:

> nå - det gjorde de så da indlægget blev sendt... :)

IE 6 ?

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-01-07 23:48

"cosmo" <blaahund1970@yahoo.com> skrev :

>Jeg forsøger at få et favicon (http://en.wikipedia.org/wiki/Favicon)
>på mit site, men kan ikke få det til at virke

Kom med et link til din side.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)