Anderledes "Directory Listening"?
Fra : Stig Sørensen

Dato : 21-01-07 20:20

Hej grupper.

Ved ikke hvilken gruppe jeg skulle skrive, så prøver de her to.
Jeg har en mappe på min hjemmeside hvor jeg har billeder liggende og det
skal bare fungere som en normal directory listening.
Men jeg mener at have set en guide engang, enten med noget .htaccess eller
CSS hvor man kunne gøre det lidt kønnere.

Ved ikke hvordan jeg skal forklare mig.
http://teddy.billig-scooter.dk/ - her kan I se min mappe og hvad jeg
forhåbenligt mener.

Har før set en anden "mappe" som bare så meget flottere ud, med
baggrundsfarve, andre ikoner osv.

Ved i hvad jeg mener?

Fra : Jonathan Stein

Dato : 23-01-07 10:32

Stig Sørensen wrote:

> [...]
> Men jeg mener at have set en guide engang, enten med noget .htaccess eller
> CSS hvor man kunne gøre det lidt kønnere.

Prøv at søge på Google efter "apache custom directory listing" - eller
spørg i Apache-gruppen.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/