Ved ingenting.. men prøver...
Fra : Marta Skaarup

Dato : 30-12-06 02:36

Hejsa,

jeg er ved at afprøve mig selv med html og css - og lidt java...
er en tøs, men må indrømme at det sku ikke lige er så nemt som
jeg troede.. go figure.. :)

Nå, hvertfald.. så er jeg lidt på spanden.. har et dumt
spørgsmål, men hvordan får jeg min tekst til at være oven over
mine photoshop slices - og altid være i midten - uanset hvilken
opløsning..

Samtidig vil jeg høre omkring hvordan jeg kan få et link til at
åbne sig i den hovedmenu jeg har lavet, og lave den sådan at der
er scroll i baggrunden...

Håber i kan hjælpe.

Mvh.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christoffer Kjeldgaa~

Dato : 30-12-06 02:55

Marta Skaarup skrev:
> hvordan får jeg min tekst til at være oven over
> mine photoshop slices - og altid være i midten - uanset hvilken
> opløsning..

Hvis jeg har forstået det korrekt, så læg dine billeder fra Photoshop
ind som baggrund. Så vil eventuel tekst komme til at stå oven på. Med
CSS kan du så centrere teksten i det pågældende element vha. text-align:
center;

> Samtidig vil jeg høre omkring hvordan jeg kan få et link til at
> åbne sig i den hovedmenu jeg har lavet, og lave den sådan at der
> er scroll i baggrunden...

Det forstår jeg ikke. Prøv at komme med et link til siden. Så er det
nemmere at vurdere.

--
Christoffer Kjeldgaard Petersen

Fra : Marta Skaarup

Dato : 31-12-06 02:33

Marta Skaarup wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Samtidig vil jeg høre omkring hvordan jeg kan få et link til at
> åbne sig i den hovedmenu jeg har lavet, og lave den sådan at

www.dansam-revision.dk

der ligger en prøve lige pt.

Fra : Lars Raaby

Dato : 01-01-07 13:04

Prøv at kikke på www.hjemmesideskolen.dk eller www.html.dk

--
MVH Lars
Til folk, der er bange for at holde med at drikke, kan jeg kun