kode til
Fra : oz3

Dato : 27-12-06 09:29

jeg søger kode til hjemmeside visning af besøgene IP adresse

JPB

Fra : Thrane

Dato : 27-12-06 09:58

"oz3" <xxxxx@xxxxx.dk> wrote in message
> jeg søger kode til hjemmeside visning af besøgene IP adresse
>
> JPB

Hvis du kan benytte ASP:
<%=Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR")%>

/Thrane

Fra : oz3

Dato : 27-12-06 13:37

Thrane <noreply@noreply.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:459235ae$0$5057$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> "oz3" <xxxxx@xxxxx.dk> wrote in message

> Hvis du kan benytte ASP:
> <%=Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR")%>
>
> /Thrane

Nej jeg bruger htm.

ellers tak for hjælpen

JPB

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-12-06 13:41

oz3 has brought this to us :
> Nej jeg bruger htm.

Du bruger nu nok HTML ;)

HTML er et markup sprog og kan ikke vise brugerens IP adresse.

The price of freedom of religion, or of speech, or of the press, is
that we must put up with a good deal of rubbish. - Robert Jackson

Fra : Dan Storm

Dato : 27-12-06 16:36

oz3 skrev:
> Nej jeg bruger htm.

HTML kan ikke udelukkende hjælpe dig med din problemstilling.
Det er nødvendigt at have en form for serverside scripting i form af PHP
eller ASP.

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Christoffer Kjeldgaa~

Dato : 27-12-06 16:59

Thrane skrev:
> Hvis du kan benytte ASP:
> <%=Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR")%>

Og for PHP og JSP er det henholdsvis:

PHP:
<?php
echo GetHostByName($REMOTE_ADDR);