Afspiller på hjemmeside
Fra : Torben

Dato : 25-12-06 22:06

Hej

Hvad er anbefalingen?

Jeg vil gerne lægge lydfiler til afspilning på en hjemmeside, evt. med
henblik på senere at podcaste dem. Hvad er mest praktisk i anvendelse?
Flash? ActiveX? Noget javascript og Dhtml eller hvad?

Jeg vil gerne give bruger mulighed for at spole frem og tilbage.

Jeg forsøger at gøre det så automatisk som muligt. Jeg har mange med afgang
til at uploade og det skal helst være lige så nemt som at uploade et billede
til siden. Det eneste jeg vil kræve er et bestemt format på lydfilen.

mvh. Torben
www.b-retning.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 25-12-06 22:35

Torben wrote:

> Jeg vil gerne give bruger mulighed for at spole frem og tilbage.

Det mest brugervenlige er et simpelt link til din lydfil og så at overlade
det til brugeren at vælge, om filen skal åbnes i vedkommendes
favoritafspiller eller gemmes på harddisken.

--
Fortsat god jul
Erik Ginnerskov

Fra : Torben

Dato : 25-12-06 22:57

Erik Ginnerskov:
> Det mest brugervenlige er et simpelt link til din lydfil og så at overlade
> det til brugeren at vælge, om filen skal åbnes i vedkommendes
> favoritafspiller eller gemmes på harddisken.

Jeg er enig med dig i at det er det nemmeste, men jeg synes bare det er
lidt... kluntet.

Et andet spørgsmål jeg har er også - hvordan sikrer man sig at afspilningen
begynder så snart en buffer er fyldt op og ikke først når hele mediefilen på
måske 20 mb er hentet hjem? Jeg synes det er det jeg har erfaret.

mvh. Torben
www.b-retning.dk