Hjælp til kode for at klikke på et billed~
Fra : Anders Møller Dideri~

Dato : 25-12-06 21:35

Kan det lade sig gøre at klikke på et billede så det bliver til
et andet???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-12-06 00:46

Anders Møller Dideriksen skrev:

> Kan det lade sig gøre at klikke på et billede så det bliver til
> et andet?

Ja, lav to sider der er ens bortset fra billedet. Sørg for at de
er ligestore og placeret ens. Lad billederne være links til den
modsatte side.

Du kan se et eksempel hvor jeg har brugt netop den teknik. Det
var på et tidspunkt hvor mange brugte modems, og hvor det gjaldt
om at spare på filstørrelserne

   http://fiduso.dk/arkiv_2001/obc_2001.htm

--
Bertel

Fra : Anders Møller Dideri~

Dato : 26-12-06 20:15

Bertel Lund Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
>
> Du kan se et eksempel hvor jeg har brugt netop den teknik. Det
> var på et tidspunkt hvor mange brugte modems, og hvor det gjaldt

Tak for hjælpen, men er der ikke en anden løsning?
For hvis der nu er flere billeder der skal laves om på samme tid.
Kan man måske lave det med php?

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-12-06 22:20

Anders Møller Dideriksen wrote:

> Kan man måske lave det med php?

Sandsynligvis. Men så vil det nok være formålstjenligt at spørge i
php-gruppen:

Det kan også laves med javascript, så det kan du spørge om i:

--
Fortsat god jul
Erik Ginnerskov

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-12-06 23:34

Anders Møller Dideriksen skrev:

> Tak for hjælpen, men er der ikke en anden løsning?
> For hvis der nu er flere billeder der skal laves om på samme tid.
> Kan man måske lave det med php?

Hvis der kun er to præsentationer der skal skiftes imellem, er
der ingen nemmere måde. Det kan godt laves i PHP, men det er
enklere bare at skrive de to sider.

Prøv at forklare præcis hvad du vil lave.

--
Bertel