placering af "link boks"
Fra : Mikkel V Rue

Dato : 22-12-06 21:33

Hej Igen

Nu synes jeg ellers lige det gik så godt, men nu er der aligevel
problemer, jeg synes ikke kan finde noget om placering, som jeg
kan bruge.

men problemet er: www.ziggiz.dk

siden er centreret, fint nok men hvordan for jeg de links ind ved
siden af den store boks, højden er ingen problem, men når man
"kører" med vinduet så flyttet linksne sig ikke med sammen med de
andre elementer.

hvad skal der gøres ved det?

Mikkel Rue

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lindkold

Dato : 22-12-06 22:02

"Mikkel V Rue" <vestergaardrue@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> siden af den store boks, højden er ingen problem, men når man
> "kører" med vinduet så flyttet linksne sig ikke med sammen med de

Skynd dig først og fremmest at få din kode ud af <head>-elementet og ind i

Lindkold

--
www.lindkold.dk

Fra : Benny Nissen

Dato : 22-12-06 22:13

Mikkel V Rue wrote:

> men problemet er: www.ziggiz.dk
>
> siden er centreret,

Nej, det er den ikke i Firefox. I IE er den dog ...

--
Benny

Fra : Mikkel V Rue

Dato : 22-12-06 23:42

Benny Nissen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Nej, det er den ikke i Firefox. I IE er den dog ...
>
> --
> Benny
Hej igen har flyttet det fra "head" til "body", men det løser jo
ikke mit problem!!

Mikkel

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 23-12-06 01:05