FTP et Frontpage site - hvor meget skal me~
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 29-01-07 11:47

Jeg har en suite på et webhotel. Her er FP-extensions.
På suiten har jeg et hovedwebsite, det fungerer nogenlunde fint.
I foldere derunder har jeg andre små hobby-hjemmesider, der slet ikke
behøver FP-extensions. Hidtil er det gået fint med at bruge
Frontpage's upload-funktion, men på det sidste er der gået for meget
skuddermudder i det.

Bortset fra et site, der er lavet med Dreamweaver og FTP'et på plads i
en folder - det fungere til ug.

Her er så det store spørgsmål:

Jeg kan vel sagtens lave mine små hobby-sider i Frontpage uden
extensions og så FTP'e dem på plads i underfoldere på hotel-suiten?
Hvis ja, hvilke mapper skal jeg tage med?

Jeg har rodet med Frontpage siden sidst i 90'erne, så jeg er ikke helt
nybegynder, men somme tider opfører siderne sig ret uforudsigeligt.

Og hvilke funktioner er det egentlig man bruger FP-extensions til? Det
husker jeg ikke længere. Jeg har på fornemmelsen, at det er dem, der
laver kuk i det på webhotellet.

Venlig hilsen
Kirsten

--

Kirsten Bjørneboe 4652
http://www.varpelev.dk

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 29-01-07 12:09

Kirsten Bjorneboe skrev:

Jeg bruger zip's gæstebog http://www.zip.dk/, den er ikke særlig
sofistikeret, men den er forsynet med en bogstavskode, der effektivt
holder al spam ude
--
En smuk sang
http://www.meditationsferie.net/festsang/03%20Pista%203.wma

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 29-01-07 12:21

On Mon, 29 Jan 2007 12:09:03 +0100, "ThomasD \(dk\)"
<thomasdue@12move.dk> wrote:

>Kirsten Bjorneboe skrev:
>
>Jeg bruger zip's gæstebog http://www.zip.dk/, den er ikke særlig
>sofistikeret, men den er forsynet med en bogstavskode, der effektivt
>holder al spam ude

Jamen, det er da en udmærket ide. Men det er ligesom ikke mit problem
- jeg har for længst slettet min gæstebog - det var sjovt, men gav
problemer. Og man kan godt leve uden.

Derimod vil jeg gerne vide, hvilke mapper jeg skal uploade, når jeg
vil FTP'e min side til serveren? Altså bruge WS_FTP til upload?

Jens Peter Karlsen - er du stadig her?

Venlig hilsen
Kirsten

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 29-01-07 12:57

Kirsten Bjorneboe skrev:

> [...]
>
> Derimod vil jeg gerne vide, hvilke mapper jeg skal uploade, når
> jeg vil FTP'e min side til serveren? Altså bruge WS_FTP til

Nå, det var kun fordi, jeg så, du beklagede nedlæggelsen af
gæstebogen på din hjemmeside.

Dit andet problem genkender jeg ikke, jeg har selv et hoved-web og
mange undermapper på en server med FPE, jeg har ingen problemer ved
upload med FP.
Du må vente på mere kvalificeret bistand
--
thomas
En smuk sang http://www.dansk-oss.com/malaga/sola.wmv

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 29-01-07 14:12

On Mon, 29 Jan 2007 12:56:35 +0100, "ThomasD \(dk\)"
<thomasdue@12move.dk> wrote:

>Nå, det var kun fordi, jeg så, du beklagede nedlæggelsen af
>gæstebogen på din hjemmeside.

OK - det minder mig om, at den beklagelse er forældet, den må jeg se
at fjerne

Kirsten

>Dit andet problem genkender jeg ikke, jeg har selv et hoved-web og
>mange undermapper på en server med FPE, jeg har ingen problemer ved
>upload med FP.

Det har jeg også haft - men noget er sket.

>Du må vente på mere kvalificeret bistand

Det gør jeg så

Venlig hilsen
Kirsten

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 29-01-07 16:33

Du kan udelukke alle foldere der starter med _vti.