Forskellig title på hver printet side
Fra : Leif Neland

Dato : 06-02-07 09:45

Jeg udskriver fakturaer via web.

Normalt er title sat til fakturanummer, så det står øverst på udprint fra
browseren.

Men nu vil jeg lave en batchkørsel, så der udskrives et bundt fakturaer.

Kan man ændre title for hver side?

Jeg har prøvet med
<STYLE>
.pagebreak {page-break-before:always}
</STYLE>
</head>
<script>document.title="Faktura 12";</script>
Blabla
<script>document.title="Faktura 17";</script>
Dubidubidubidu

Men alle sider får den sidste title på printet.

Leif

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 07-02-07 14:01

Ja naturligvis gør de det. Al Javascript er jo kørt inden siden
printes så det er sidste gang du sætter title der gælder.
Hvad du vil kan kun gøres serverside med en database der holder styr
på hvilket Fakturanummer man er kommet til.
Med mindre det altid gøres fra den samme PC. I så fald kan du sætte en
cookie der holder øje med det. Eller simpelthen bruge faktura papir
med preprintet nummer.