Dobbelt bestilling
Fra : Harald

Dato : 02-02-07 19:51

Hej

Jeg har også spurgt på ..webdesign.serverside.php men jeg tror at det måske
skal ordnes på clientsiden i stedet.

Kunder bestiller varer og går ind i indkøbskurven.
De udfylder navn og adresse og trykker på bestil knappen.
Jeg kalder derefter unset($_SESSION['minKurv']); for at tømme kurven, men
alligevel kan de trykke på tilbage i deres browser, få de bestilte varer
frem og bestille dem igen og derved lave en "dobbet" bestilling af de samme
varer, hvordan forhindre jeg dette?

Jeg vil gerne forhindre at de kan få kurven med indhold frem igen, hvis
der trykkes tilbage i browseren skal der helst stå at "Kurven er tom"
ligesom der normalt står når kunden ikke har puttet noget i kurven.

/HK