Siden skal åbne i fuldskærm
Fra : Jacob Clausen

Dato : 24-01-07 16:43

Hej alle!

Hvordan får jeg en side åbnet i fuld skærm, eller i en fast
opløsning?

Altså man skriver adressen på siden og så bliver siden åbnet i en
bestemt størrelse eller fuld skærm.

mvh
Jacob

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 24-01-07 19:16

Jacob Clausen <post@jacl.dk> skrev :

>Altså man skriver adressen på siden og så bliver siden åbnet i en
>bestemt størrelse eller fuld skærm.

Laves som et popupvindue, hvis det skal være fuld skærm, hvor det
skal aktivers med et link, da de fleste browsere (heldigvis)
blokerer for åbning af popupvinduer ved load.

I teorien kan du godt resize siden til en bestemt størrelse, men
igen, mange moderne browserer forhindrer det.

Kort sagt, lad brugeren bestemme størrelsen på browservinduet, de
fleste vil hade, at man ændrer størrelsen på det.

Vil man partout ændre størrelsen på browservinduet hos dem, hvor
det er muligt, så
http://javascript.internet.com/miscellaneous/window-resize.html
--
Knud

Fra : Jacob Clausen

Dato : 26-01-07 21:57

Kerim Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
> fleste vil hade, at man ændrer størrelsen på det.
>
> Vil man partout ændre størrelsen på browservinduet hos dem, hvor

Jeg takker