"Tigra Hints" problem
Fra : Aske H

Dato : 24-01-07 14:52

Jeg har et problem med det såkaldte "tigra hints" script
(http://www.softcomplex.com/products/tigra_hints/demo.html) hvis
der er nogen der kender til det.

Problemet er at scriptet loader alle de store billeder hver gang
man kommer ind på siden. også selv når du navigere rundt på siden
loader den alle billederne igen, hvilket gør siden utrolig
langsom.

Efter lang tids søgning for en løsning kunne jeg kun finde frem
til dette indlæg i et andet forum
http://www.softcomplex.com/forum/viewthread_1899/

Men er det nogen der kunne forklare mig hvad han mener med det ?
for kan ikke rigtig gennemskue hvad det er han har gjort, og har
ikke kunne kontakte ham..

På forhånd, mange tak !

Aske Hansen

- Pædagogiske tutorials på dansk