Hvad sker der her??
Fra : ddd

Dato : 15-01-07 17:11

<script>
function test(id){
alert(id)
}
</script>

<script>

var spanA
spanA = document.getElementsByTagName('span')

for (i=0;i<spanA.length;i++){
Act = spanA[i];
if (Act.className == 'fb'){

for (p=0;p<fb.length;p++){
if (Act.innerHTML == 1){
var h
h = i
Act.attachEvent("onmouseover",function(){test(h)})

}
}
}
}
</script>

Nogen som kan se hvorfor h værdi overskriver de and i værdi ??

Hilsner
n9

Fra : Holst

Dato : 15-01-07 17:20

ddd wrote:

> Nogen som kan se hvorfor h værdi overskriver de and i værdi ??

Jeg har ikke meget forstand på det, men mangler du ikke en del
afsluttende semikoloner?

Fra : Martin

Dato : 16-01-07 15:29

Holst wrote:
> Jeg har ikke meget forstand på det, men mangler du ikke en del
> afsluttende semikoloner?

Ikke nødvendigt i javascript.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-01-07 18:06

ddd skrev:

> <script>

Her mangler type-angivelse.

> Nogen som kan se hvorfor h værdi overskriver de and i værdi ??

Har du et link til din side?

Se evt. <http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til