Opsætning af Speedstream Router fra TDC?
Fra : Jens

Dato : 03-02-07 14:13

Hej NG

Jeg har en inet opkobling (TDC Erhverv) med lånt Speedstream 5880 router. I
forbindelse med opstæning til IP telefoni har jeg brug for at komme 'ind i
maven' på routeren; web-interface virker ikke som beskrevet i manual, og TDC
kan/vil ikke hjælpe med henvisning til deres garantiregler for lånt udstyr

Kan nogen evt. give et bud på, hvordan jeg kommer ind til opsætning??

Jens

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-02-07 14:22

Jens skriver:

> [...]
> kan/vil ikke hjælpe med henvisning til deres garantiregler for lånt udstyr

De kan ændre opsætningen for dig. Den er "låst" da det er en pro linje.

> Kan nogen evt. give et bud på, hvordan jeg kommer ind til opsætning??

Gem den og køb en anden router, bliver der problemer med din linje,
sætter du speedstreamen på igen og prøver om din linje virker med den.

Roder du selv med routeren og de opdager det, vil de ikke hjælpe dig.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe