Fullrate snart i Århus
Fra : Polle

Dato : 30-01-07 10:43

Hejsa
Jeg har lige erfaret at Fullrate kommer til Århus og
kan levere en forbindelse fra 1. marts. Da jeg bor
kun 900 m fra centralen tænkte jeg at skippe
CC (som jeg bestilte for 5 dage siden) til fordel
for FR.
Men hvordan går det for FR nu? Der har jo været
problemer undervejs.
Især vil jeg gerne høre hvordan deres ip-tlf kører?

Morten

Fra : Bo

Dato : 30-01-07 17:41

http://www.kortlink.com/c8d89f743197

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-01-07 20:22

On Tue, 30 Jan 2007 17:41:29 +0100, "Bo" <nomails@please.com> wrote:

>http://www.kortlink.com/c8d89f743197

Jep havde læst det. Jeg tror lige jeg giver CC ½ år. Så kan det være de
værste sygdomme er overstået her i Århus