Webspeed registrering
Fra : Ukendt

Dato : 30-01-07 07:12

Webspeed har en sær feature.
Man bestiller pakken, får det op at køre,
det er nemt, men under registrering skal
man oplyse et kundenummer, som man
først får med posten 2 dage efter...sux..

Fra : Anders Ecklon

Dato : 30-01-07 08:07

Sierra skrev:
> Webspeed har en sær feature.
> Man bestiller pakken, får det op at køre,
> det er nemt, men under registrering skal
> man oplyse et kundenummer, som man
> først får med posten 2 dage efter...sux..

Hej Sierra

Prøv at give TDC et opkald. Man plejer godt at kunne fravriste dem
kundenummer osv. før :)

Mvh Anders

Fra : Brian Østergård

Dato : 30-01-07 18:05

"Anders Ecklon" <ecklonfjernmig@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Sierra
>
> Prøv at give TDC et opkald. Man plejer godt at kunne fravriste dem
> kundenummer osv. før :)
>
> Mvh Anders

Eller kig på din sidste kabeltv regning...... Duer selvfølgelig ikke hvis du
også er ny kabeltv-kunde.

Brian :ø)

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-07 22:05

"Anders Ecklon" <ecklonfjernmig@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Sierra
>
> Prøv at give TDC et opkald. Man plejer godt at kunne fravriste dem
> kundenummer osv. før :)

Did so...og det virkede...men det ville
mine 'de gamle' aldrig selv ha fundet ud af..og det
står der ikke noget om på registreringssiden:,o)
En Ommer.

Fra : Kasper Bergh

Dato : 03-02-07 05:53

"Sierra" <-> skrev i en meddelelse

> Did so...og det virkede...men det ville
> mine 'de gamle' aldrig selv ha fundet ud af..og det
> står der ikke noget om på registreringssiden:,o)
> En Ommer.

Nu ville du/de formodentligt i 99% af tilfældene få brevet med
ordrebekræftigelsen før kassen med modem o.l. ;) Så er det ikke noget stort
problem. Desuden tror jeg da at de fleste ringer til en support hvis de ikke
kan finde et nummer de bliver bedt om under en installation. Hvad skulle de
ellers gøre?

mvh
/Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-07 09:11

"Kasper Bergh" <kaz.no.spam@want-no-spam-own.web.id> skrev i en meddelelse
> [...]
> de ikke kan finde et nummer de bliver bedt om under en installation. Hvad

De skulle først sende pakken efter ordrebekræftigelsen
var afsendt.
Det er ikke unormalt, at man bekræfter en ordre,
før en vare afsendes.