Cybercitys installationsgebyr 695kr
Fra : Preben Q

Dato : 25-01-07 22:52

Udfra Cybercity's hjemmeside kan jeg se at man kan bestille forbindelsen som
'Gør-det-selv'.
Men der står ikke om man så sparer installationsgebyret. Skal den altid betales ved en
ny installation.?

Der er kun en almindelig fastnet telefon på den påtænkte adresse. Telefoninstallationen
har jeg tjek på.
Planen er at få en 256/128 med fri telefoni.
Vi skal også have nummerportering.
Alt i alt en større engangsinvestering -for mig.

Fra : Niklas Petersen

Dato : 26-01-07 09:26

Preben Q wrote:
> Men der står ikke om man så sparer installationsgebyret. Skal den altid betales ved en
> ny installation.?

Hvis der er en linie i drift nu, skal du sandsynligvis ikke betale. Det
er vist kun når TDC ikke har registreret nogen linie frem til adressen.

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-01-07 12:46

"Niklas Petersen" <spam@berta.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis der er en linie i drift nu, skal du sandsynligvis ikke betale.
> Det er vist kun når TDC ikke har registreret nogen linie frem til
> adressen.

Bare der er et telefonstik kan du få gør det selv... Jeg havde end ikke
et stik, men bestilte en gør det selv. Prøvede mig frem med kablerne
(ikke i boksen) og fik hul igennem. Det var sq rare 695 kr at spare.

- Martin

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 29-01-07 18:27

> Bare der er et telefonstik kan du få gør det selv... Jeg havde end ikke
> et stik, men bestilte en gør det selv. Prøvede mig frem med kablerne
> (ikke i boksen) og fik hul igennem. Det var sq rare 695 kr at spare.

Ikke korrekt.
Det, at du har et telefonstik i din lejlighed betyder ikke, at der er en
ubrudt og brugbar forbindelse fra stikket og til centralen.

Den kan sagtens være afbrudt et sted mellem dig og centralen (f.eks. i
kælderen, i krydsfeltet ude på vejen eller et andet sted) - og så kan du
ikke gøre det selv.

--
Mvh. Jesper