ANG: Ip-Tv
Fra : Renè

Dato : 20-01-07 14:19

Er der nogen der ved noget om Tdc`s nye Ip-Tv.
Der efter sigende skulle gå gang her fra feburar.
Ved ikke om det er rette NG.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-01-07 15:13

On Sat, 20 Jan 2007 14:19:08 +0100, "Renè" <basse@c.dk> wrote:

>Er der nogen der ved noget om Tdc`s nye Ip-Tv.
>Der efter sigende skulle gå gang her fra feburar.

Start med at kigge her:

http://privat.tdc.dk/tv/

<mlr>

Fra : Renè

Dato : 20-01-07 15:19

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i en meddelelse

> Start med at kigge her:
>
> http://privat.tdc.dk/tv/
>
> <mlr>
Det var ud fra dette linkhttp://www.pcworld.dk/art/8287?a=category&i=224
da der ikke er noget på deres hjemmeside

Fra : Sune

Dato : 20-01-07 17:10

On Sat, 20 Jan 2007 15:12:50 +0100, Michael Rasmussen <michael@invalid> wrote:

>http://privat.tdc.dk/tv/

"Opret lige nu TDC TV Familie-pakken inkl. udstyr og installation for kun 495 kr. Spar i alt 2990
kr."

Spare 2990kr på et helt ny produkt?

Man kan kun håbe på at nogen gider pudse forbrugerrådet på TDC....

Mvh
Sune

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-01-07 17:24

On Sat, 20 Jan 2007 17:09:40 +0100, Sune <april2005@tdcadsly.dk>
wrote:

> [...]
>kr."
>
>Spare 2990kr på et helt ny produkt?
>
>Man kan kun håbe på at nogen gider pudse forbrugerrådet på TDC....

Du blander vist tingene sammen: Her er der ikke tale om en nedsat pris
i forhold til tidligere, men en kampagnepris i en
introduktionsperiode.

<mlr>

Fra : Sune

Dato : 20-01-07 18:52

On Sat, 20 Jan 2007 17:23:49 +0100, Michael Rasmussen <michael@invalid> wrote:

>Du blander vist tingene sammen: Her er der ikke tale om en nedsat pris
>i forhold til tidligere, men en kampagnepris i en
>introduktionsperiode.

Hvordan skulle man kunne spare 2990 kr hvis prisen aldrig har været højere?

Der er jo ingen der siger at prisen nogensinde vil nå fuldt niveau.
At kalde det en 'kampagnepris' er bare noget de har fundet på.

Mvh
Sune

Fra : Sune

Dato : 20-01-07 18:56

> [...]

>Du blander vist tingene sammen: Her er der ikke tale om en nedsat pris
>i forhold til tidligere, men en kampagnepris i en

http://www.forbrugerraadet.dk/presse/alle/presse613/

"- Reglerne om markedsføring siger, at kampagnepriser skal være klare, entydige og reelle.
Spørgsmålet er, om en påstand om halv pris holder, når selskabet selv bestemmer førprisen. De 50
procent rabat er et lokkemiddel, som hurtigt bliver vildledende, når selskabet selv kan sætter
førprisen, siger hun."

Skal du eller jeg sende en klage?

Mvh
Sune

Fra : BJ

Dato : 20-01-07 18:58

"Sune" <april2005@tdcadsly.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Skal du eller jeg sende en klage?

Send da en klage mand!

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Sune

Dato : 20-01-07 19:09

On Sat, 20 Jan 2007 18:58:22 +0100, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

>Send da en klage mand!

Heh. Jeg har lige afsendt en forespørgsel, ikke en klage.

Hvis jeg får et svar vender jeg naturligvis tilbage.

Mvh
Sune

Fra : Sune

Dato : 20-01-07 19:12

On Sat, 20 Jan 2007 19:09:16 +0100, Sune <april2005@tdcadsly.dk> wrote:

>Hvis jeg får et svar vender jeg naturligvis tilbage.

Jeg skulle naturligvis have inkluderet:
http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_tv_pak

i min klage.

Hvis en kampagnepris skal være reel betyder det vel at prisen stiger til en normal-pris på et
tidspunkt.

Regner TDC selv med at 4.675 kr nogensinde vil blive en normal pris for ovenstående produkt?

Mvh
Sune

Fra : BJ

Dato : 20-01-07 19:19

"Sune" <april2005@tdcadsly.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Regner TDC selv med at 4.675 kr nogensinde vil blive en normal pris for
> ovenstående produkt?

Bestemt og lige så bestemt som alle andre leverandører af sligt og herunder
bredbånd, regner med at hæve deres briser til normalen.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Sune

Dato : 20-01-07 19:25

On Sat, 20 Jan 2007 19:18:46 +0100, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

>Bestemt og lige så bestemt som alle andre leverandører af sligt og herunder
>bredbånd, regner med at hæve deres briser til normalen.

Så skriver du da bare en klage over dem.

Jeg har lige klaret TDC.

Mvh
Sune

Fra : BJ

Dato : 20-01-07 19:57

"Sune" <april2005@tdcadsly.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Så skriver du da bare en klage over dem.

Det kunne jeg ikke drømme om.

> Jeg har lige klaret TDC.

Fint, så har du sikkert arbejde lidt endnu.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-01-07 19:21

On Sat, 20 Jan 2007 18:55:55 +0100, Sune <april2005@tdcadsly.dk>
wrote:

> [...]
>procent rabat er et lokkemiddel, som hurtigt bliver vildledende, når selskabet selv kan sætter

I blander altså tingene sammen...

Her er ingen før pris !!! Der er tale om et nyt produkt der i en
introduktion periode sælges til en reduceret pris.

Det er helt reelt

<mlr>

Fra : Sune

Dato : 20-01-07 19:24

On Sat, 20 Jan 2007 19:20:47 +0100, Michael Rasmussen <michael@invalid> wrote:

>Her er ingen før pris !!! Der er tale om et nyt produkt der i en
>introduktion periode sælges til en reduceret pris.
>
>Det er helt reelt

Det er ikke helt reelt hvis prisen aldrig vil blive sat op til normal-prisen.

Jeg nægter at tro på at TDC på et tidspunkt vil hæve prisen til 3.500 kr for at få oprettet TDC TV,
og at 3.500 nogensinde vil blive produktets normalpris over en længere periode.

Mvh
Sune

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-01-07 19:33

On Sat, 20 Jan 2007 19:24:09 +0100, Sune <april2005@tdcadsly.dk>
wrote:

>Det er ikke helt reelt hvis prisen aldrig vil blive sat op til normal-prisen.

Viljen er der, det er jeg sikker på. Jeg vil vædde en fadøl på at TDC
meget gerne sætter prisen op til normal nivaeu..

>Jeg nægter at tro på at TDC på et tidspunkt vil hæve prisen til 3.500 kr for at få oprettet TDC TV,
>og at 3.500 nogensinde vil blive produktets normalpris over en længere periode.

Men det gør det nok ikke før alle andre udbydere gør det samme

<mlr>

Fra : Sune

Dato : 20-01-07 19:41

On Sat, 20 Jan 2007 19:24:09 +0100, Sune <april2005@tdcadsly.dk> wrote:

>Det er ikke helt reelt hvis prisen aldrig vil blive sat op til normal-prisen.

Jeg håber at det indlæg jeg afsendte for 2 min er slettet igen, for jeg har lige kigget på TDCs side
og fundet frem til flg.:

Det TDC har gjort er:
1) Skrevet at 3.405 er normalprisen (tidligere pris?) for oprettelse. Ny Pris 495 kr.

2) Skriver at man kan spare 2990 kroner i forhold til hvis man opretter en familiepakke i forhold
til en alm. pakke.

Jeg vil påstå at
1) er ulovligt. Prisen har aldrig været 3405 kr, og vil aldrig blive det over en længere periode.

2) er sikkert lovlig, men ikke helt fin da der er tale om 2 forskellig produkter med forskelligt
indhold og månedsafgift. Alm. pakke eksisterer sikkert kun for at TDC kan give sig selv lov til at
man kan spare 2990 kr.

Mvh
Sune

Fra : Michael

Dato : 20-01-07 19:50

Sune skrev:

> [...]
>og at 3.500 nogensinde vil blive produktets normalpris over en længere periode.

Hvis de kan få nogen til at betale fuld pris, så er TDC vel ikke
dummere end at de sætter prisen op til normalen. Selv om jeg også
tvivler.

--
/signature offline

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-01-07 20:04

Sune <april2005@tdcadsly.dk> crashed Echelon writing

> Jeg nægter at tro på at TDC på et tidspunkt vil hæve prisen til 3.500
> kr for at få oprettet TDC TV, og at 3.500 nogensinde vil blive
> produktets normalpris over en længere periode.

Hvorfor ville prisen ikke blive det? Prisen er jo inkl. digital modtager.

Selector får du jo heller ikke for en 10er året rundt.

--
Bjarke Andersen

Fra : Flemming

Dato : 21-01-07 13:28

Bjarke Andersen wrote:

> Hvorfor ville prisen ikke blive det? Prisen er jo inkl. digital
> modtager.

Med HDMI output ovenikøbet.

Mvh. Flemming

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-01-07 22:18

"Sune" <april2005@tdcadsly.dk> wrote in message

> "Opret lige nu TDC TV Familie-pakken inkl. udstyr og installation for kun
> 495 kr. Spar i alt 2990
> kr."
>
> Spare 2990kr på et helt ny produkt?

Det er det gamle produkt....

Det nye produkt skulle være med Kiss boks, og Bla flere kanaler heriblandt
TV3.