2 internet forbindelser kan man det ?
Fra : Søren Jacobsen

Dato : 15-01-07 23:10

Hej alle måske Lidt OT ?
jeg har en fin fullrate 20mbit men vi har osse en fiber ting i ejndommen der
er gratis og jeg får mega goe målinger på den ved aftenstid ca.50mbit og
30mbit op
kan man køre 2 internet opkoblinger på samme PC samtidigt evt. via et
program der kanse det hele som en god stor hurtig forbindelse

Tjep
Søren

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-01-07 23:12

"Søren Jacobsen" <fsgbooking@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kan man køre 2 internet opkoblinger på samme PC samtidigt evt. via et
> program der kanse det hele som en god stor hurtig forbindelse

Hvorfor ikke bare have bolignettet så, og undvære den dyrere Fullrate?

Du kan vist godt få routere til at sætte dem sammen, men det kun nyttigt
hvis der er mange der bruger forbindelsen.

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 15-01-07 23:56

> Hvorfor ikke bare have bolignettet så, og undvære den dyrere Fullrate?
>
> Du kan vist godt få routere til at sætte dem sammen, men det kun nyttigt
> hvis der er mange der bruger forbindelsen.

hej

Desværre fordi bolignettet falder nogen gange helt ned til de 4mbit som de
garanterer
søren

Fra : Henning

Dato : 16-01-07 15:54

On Mon, 15 Jan 2007 23:10:09 +0100, "Søren Jacobsen"

http://www.proconsult.dk/katalog/m_net/s_net-r/netrvpn/netlsrv042.html

Fra : Peter Reinhold

Dato : 24-01-07 11:47

> kan man køre 2 internet opkoblinger på samme PC samtidigt evt. via et
> program der kanse det hele som en god stor hurtig forbindelse

Det kommer helt an på hvad du forventer ud af oplevelsen.

Det er ikke muligt at dele en enkelttrådet download ud på 2 linier,
men, du kan teoretisk hente en fil fra samme FTP server, med 2 tråde,
hvor en klient så kan lave dynamiske routingregler efter behov.

Men, at finde sådan en bliver nok lidt af en oplevelse, jeg har aldrig
fundet en (og jeg har kigget en del)

Alternativt kan du, til browsing, opsætte en lokal proxy (f.eks.
Squid), som så kan fordele trafikken på de to linier efter
forgodtbefindende (det vil virke lidt bedre, da browsing er download af
en masse, normalt mindre, filer sideløbende.

En regulær "bundling" af 2 internetforbindelser kan vist kun lade sig
gøre med noget meget stort og meget dyrt udstyr (hvis overhovedet, jeg
kan umiddelbart komme på masser af problematiske forhold med sådan et
setup)

/Peter