Ericsson T28s i USA/Canada
Fra : Kim Riber

Dato : 27-06-01 22:02

Hej Gruppe

Håber nogen kan hjælpe mig, kan jeg bruge min T28s i canada/usa. har ikke
helt styr på det der dualband.

de varmeste sommer hilsner

Kim Riber

Fra : Jens Karstoft

Dato : 27-06-01 22:43

Hej Kim,

> Håber nogen kan hjælpe mig, kan jeg bruge min T28s i canada/usa. har ikke
helt styr på det der dualband.

For at du kan bruge din telefon i Usa/Canada skal den kunne køre på GSM1900
nettet. En T28s kører på GSM900/1800 net, så den kan du ikke bruge derovre.
Er det derimod en T28 (s) World så kan den bruges, idet den kører på
900/1900 nettet, og således virker både i europa og USA. Se evt.
www.ericsson.dk
Det man normalt kalder dualband er når en telefon kører på GSM900/1800
nettet, som bruges i DK og resten af Europa.

Håber du kunne bruge det til noget

Med venlig hilsen,
Jens Karstoft
Tlf 22119265

--
Få fjernet simlåsen for 100.- lovligt. Fjernelse af simlåsen på alle
Nokia-modeller, 3210, 3310, 3330, 5110, 6150, 6210, 7110, 8210, 8850. Ordnes

Fra : Peter Jensen

Dato : 29-06-01 12:25

for at ringe i USA eller Canada skal man ha en telefon der er specielt
designet til det formål... fx Ericsson T28 world altså kan du ikke bruge
din Ericsson t28s.