Utidi' juleaften
Fra : Robert Refsgaard

Dato : 27-06-01 21:38

Hej og 'God Jul'
Vi føler, at vi er blevet begavet i dag.
I torsdags havde vi besøg af vores ergo - bl.a.. med afslag på anken over afslaget på 1. anke ang. motorhjul. Vi blev hurtigt enige
om, at vi skulle anke (igen, igen, igen), fordi det ville være hurtigere end at begynde en ny sag.
Derefter beså vi diverse problemsteder. Døre - både til gården og til gaden. Ok - vi blev nødt til at have en rampe; både her og
der. Der skulle møbleres om på bade-wc'et. En tidligere lejer havde lavet en forhøjning ved brusehjørnet - vistnok for at holde
vandet inde. Det virker bare ikke. Den skal væk.Jeg fik hende med ud for at se på, hvordan jeg læsser den 'store og tunge' kørestol,
som Lisbeth hellere vil bruge, fordi den ikke giver hende ondt i ryggen. Det gør den lille sammenklappelige. Så nu lader det til, at
jeg får en kran i bagagerummet. Hm - gad vide om jeg skal til at tage krancertifikat? Det var et løfterigt besøg. Hun ville nemlig
ikke selv prøve at løfte stolen op i bilen.
I mandags kom en tømmersvend, for at tage mål til rampe til gaden. I dag kom han med den!!! Det passede fint, for samtidig kom en
installatør med et nyt komfur (4 plader!!). I morges var en anden (over)installatør(?) inde for at besigtige det gamle komfur. Duer
ik'. I skal ha' et nyt - er I hjemme i eftermiddag?
Komfurleverandøren syntes, at man burde have sådan en service alle steder. At lave en rampe, når han skulle levere et komfur! Vi lod
ham blive i troen .
Samtidig kom der en fra hjælpemiddelcentralen, med en rampe til gården.Godtnok lettere brugt - men hva' f***. Så ringede en murer og
undskyldte, at han først kunne komme i næste uge.
Pyh ha. Sikken en dag. Og varmt var det også.

--
MVH Robert Refsgaard
----

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 27-06-01 22:04

Robert Refsgaard skrev:

>Hej og 'God Jul'

Tak. Også til jer da.

>Vi føler, at vi er blevet begavet i dag.

Tillykke.

>jeg får en kran i bagagerummet. Hm - gad vide om jeg skal til at tage krancertifikat?

Selvfølgelig skal du det, og kranen vejer et ton, så stort kørekort er
jo også nødvendigt.

> [...]
>ik'. I skal ha' et nyt - er I hjemme i eftermiddag?
(...)
>Samtidig kom der en fra hjælpemiddelcentralen, med en rampe til gården.Godtnok lettere brugt - men hva' f***. Så ringede en murer og
>undskyldte, at han først kunne komme i næste uge.

Jeg glæder mig sammen med jer over, at der tilsyneladende sker lidt
engang imellem, selv om det kommer noget i ryk.

>Pyh ha. Sikken en dag. Og varmt var det også.

Var?
Jeg sidder her og skumsveder klokken 23:03
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : Lotte M

Dato : 28-06-01 21:12

"Kaj Svenningsen" skrev

> Tillykke.