Danskespil og Firefox
Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 07-01-07 19:38

Hæi der.

Er der nogen der har en forklaring på hvorfor siden er blank på
danskespil.dk.

Har Noscript, men den er tilladt på siden. Og det skulle vel heller ikke
have nogen betydning.

hamselv herfra

Fra : Michael Haase

Dato : 07-01-07 20:18

hamselv (dkmc) skrev dette den 07-01-2007 19:38:

> Er der nogen der har en forklaring på hvorfor siden er blank på
> danskespil.dk.

Prøv at gå ind i Funktioner -> Indstillinger -> Indhold og se om der er
sat hak i "Aktiver JavaScript" Hvis der ikke er hak i, så prøv at se om
det hjælper at krydse den af.

> Har Noscript, men den er tilladt på siden. Og det skulle vel heller ikke
> have nogen betydning.

Jo, det har meget stor betydning, for hele siden bliver dannet via
JavaScript

--
Michael Haase

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 07-01-07 22:08

Michael Haase skrev:

> [...]
> det hjælper at krydse den af.

> Jo, det har meget stor betydning, for hele siden bliver dannet via

Der var hak i, så det skulle jo være godt nok.
Den var der for et par dage siden og har ikke lavet noget om siden.
Der har vist ikke engang været nogen opdateringer siden sidst jeg var
inde. Opdateringer af "diverse" ting og sager..........................

Det var da lige godt pokerfjæs.
Prøvede lige at deaktivere Noscript, så virkede siden fint.
Men siden er jo tilladt i Noscript, hvorn dælen hænger det så sammen.
Hvor mange scripts er egentlig farlige når man vimser rundt på
almindelige sider?? Er det så mange at man behøves at have Noscript i
sin Ildræv ??

hamselv herfra

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-01-07 23:11

hamselv (dkmc) skrev:

> Prøvede lige at deaktivere Noscript, så virkede siden fint.
> Men siden er jo tilladt i Noscript,

Hvad er det der præcis er tilladt i Noscript? Hvis du fx har
tilladet sitet danskespil.dk at afvikle javascript, fejler det
måske fordi siden også kalder scripts fra games.danskespil.dk og
www.instadia.net

> Hvor mange scripts er egentlig farlige når man vimser
> rundt på almindelige sider??

Hvis du har en opdateret computer (XP SP2 med normale
sikkerhedsindstillinger - og ingen advarsler) - er der ikke så
meget at være bekymret for.

> Er det så mange at man behøves at have Noscript i sin Ildræv ??

Jeg har aldrig brugt Noscript. Javascript anvendes af særdeles
mange sites, og det er ganske sjældent at jeg støder på
irritationsmomenter der er frembragt alene af javascript. Uønskede
pop op-vinduer håndterer browseren selv og reklamer filtreres
glimrende med AdBlock (der kan blokere langt mere end bare
javascript).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 09-01-07 15:23

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:
> [...]
> pop op-vinduer håndterer browseren selv og reklamer filtreres
> glimrende med AdBlock (der kan blokere langt mere end bare

Okelidokeli, hermed er et styk Noscript så afinstalleret

hamselv herfra