epn.dk
Fra : Hanne

Dato : 05-01-07 10:38

Hvorfor kan jeg ikke se nyheder fra epn.dk (bruger IE6)? Det er uanset om
jeg taster adressen direkte i adresselinjen, eller går ind via www.jp.dk. Er
det en eller anden indstilling - har prøvet fra en anden computer, og der
virker det OK.

mvh
Hanne

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-01-07 12:21

Den 05-01-07 10.38 skrev Hanne følgende:
> Hvorfor kan jeg ikke se nyheder fra epn.dk (bruger IE6)?

Fortæl os, hvad der sker, når du prøver at gå ind på siden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gennemsigtig proceslinje med Transbar.

Fra : Hanne

Dato : 05-01-07 12:56

> Fortæl os, hvad der sker, når du prøver at gå ind på siden.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Få en gennemsigtig proceslinje med Transbar.
> http://kimludvigsen.dk

Den viser bare den sædvanlige:

Siden kan ikke vises

Den side du søger efter, er ikke tilgængelig. der kan være tekniske
problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre
webbrowserinstillingerne.

osv. osv.

og så sker der ikke mere.

mvh
Hanne

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-01-07 20:57

Den 05-01-07 12.55 skrev Hanne følgende:

> Siden kan ikke vises
>
> Den side du søger efter, er ikke tilgængelig. der kan være tekniske
> problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre
> webbrowserinstillingerne.

Prøv lige at tjekke, om adressen ændres i adressefeltet. Klik på dette
link: http://epn.dk - står der stadig http://epn.dk i adressefeltet, når
du får fejlmeddelelsen?

Hvis der stadig står http://epn.dk, har jeg desværre ikke en løsning,
andet end at du kan prøve at installere en anden browser for at se, om
den kan komme ind på siden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Beskyt de små mod porno på internettet.