Browser
stl_s 3840
arlet 2470
rydde op i google
Fra : Kai Thomsen

Dato : 04-01-07 22:37

Hej

Hvordan kan jeg slette alle de forskellige ord som jeg
igennem tiden har indtastet i søgefeltet i google ?

Synes ellers jeg har prøvet det hele, med at slette oversigten
i explorer, slette cookies og midlertidige filer osv osv.

Jeg bruger win xp, og IE explorer 6.0.

Mvh
Kai

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 04-01-07 23:49

"Kai Thomsen" <No@nothing.invalid> skrev :

>Hvordan kan jeg slette alle de forskellige ord som jeg
>igennem tiden har indtastet i søgefeltet i google ?

Imternetindstillinger => Indhold => Autoudførelse => fjern
flueben ved Formularer.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Kai Thomsen

Dato : 05-01-07 13:34

"Kerim Ellentoft" skrev

> Imternetindstillinger => Indhold => Autoudførelse => fjern
> flueben ved Formularer.

Går det så ikke ud over de sider hvor windows selv indsætter
f.eks min emailadresse i rette felt når jeg klikker på det ?

Kai

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 05-01-07 18:05

"Kai Thomsen" <No@nothing.invalid> skrev :

>Går det så ikke ud over de sider hvor windows selv indsætter
>f.eks min emailadresse i rette felt når jeg klikker på det ?

Jo.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Kai Thomsen

Dato : 05-01-07 20:58

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Jo.

Øv, den funktion vil jeg nemlig gerne beholde.
Men oplysningerne om hvad der er indtatstet i google må jo
stå et sted, det må kunne findes.

Fra : Skak

Dato : 05-01-07 03:09

Kai Thomsen fremførte:
> [...]
>
> Synes ellers jeg har prøvet det hele, med at slette oversigten
> i explorer, slette cookies og midlertidige filer osv osv.

Hvis du bruger Google toolbar, så er der
noget der hedder: Clear Search History

Fra : Kai Thomsen

Dato : 05-01-07 13:39

"Skak" skrev

> Kai Thomsen fremførte:

> Hvis du bruger Google toolbar, så er der
> noget der hedder: Clear Search History

Det gør jeg ikke, jeg har bare Google som startside, og da
vi også gætter en del kryds&tværs her i huset ryger der en del
søgeord gennem Google. Og listen er efterhånden _meget_ lang :)

Kai

Fra : L.E.P.

Dato : 05-01-07 15:23

Thu, 4 Jan 2007 22:37:17 +0100, skrev "Kai Thomsen"
<No@nothing.invalid> :

Har du prøvet med delete-tasten?

Hilsen Lars

Fra : Kai Thomsen

Dato : 07-01-07 02:32

"L.E.P." skrev> Har du prøvet med delete-tasten?

Genialt takker