Flere digitale signaturer i Firefox
Fra : Brian Elmegaard

Dato : 04-01-07 13:01

Hej

Jeg havde TDC's digitale signatur til at fungere fint i Firefox
2.0.0.1, men installerede så en mere.

I IE kan jeg vælge hvilken jeg vil bruge og logge ind. I Firefox får
jeg ikke noget valg og den bliver bare ved med at bede om password for
den signatur der før virkede.

Hvad kan være gået galt?

mvh.
--
Brian (remove the sport for mail)
http://www.et.web.mek.dtu.dk/Staff/be/be.html

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-01-07 13:42

Den 04-01-07 13.01 skrev Brian Elmegaard følgende:

> I IE kan jeg vælge hvilken jeg vil bruge og logge ind. I Firefox får
> jeg ikke noget valg og den bliver bare ved med at bede om password for
> den signatur der før virkede.
>
> Hvad kan være gået galt?

Du skal bare fortælle Firefox, at du vil have lov at vælge.

Funktioner => Indstillinger => Avanceret => fanebladet Sikkerhed => sæt
mærke ud for Spørg mig hver gang.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lyt til og optag fra netradioer med Screamer Radio.

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 04-01-07 13:48

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> writes:

> Du skal bare fortælle Firefox, at du vil have lov at vælge.

Mange tak.

> Funktioner => Indstillinger => Avanceret => fanebladet Sikkerhed =>
> sæt mærke ud for Spørg mig hver gang.

Fanebladet hedder Kryptering hos mig.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-01-07 15:51

Den 04-01-07 13.47 skrev Brian Elmegaard følgende:

> Fanebladet hedder Kryptering hos mig.

Nåh ja, det er fordi, jeg tjekkede i en Firefox 1.5.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis bridgeprogram, så du kan øve dig uden at blive udsat for

Fra : Lars Raaby

Dato : 04-01-07 21:39

Kim Ludvigsen skrev:

> Nåh ja, det er fordi, jeg tjekkede i en Firefox 1.5.

Har du glemt at opdater? *g*

--
MVH Lars

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-01-07 22:35

Den 04-01-07 21.39 skrev Lars Raaby følgende:

> Har du glemt at opdater? *g*

Næh, jeg har bare ikke fået taget mig sammen. I starten var der et par
af mine yndlingsudvidelser, der ikke virkede, og så kom jeg aldrig
længere. Lidt flovt, når man altid selv opfordrer andre til at opdatere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gratis tetris-klon i form af Tetrix.

Fra : Morten Bowman

Dato : 05-01-07 14:42

On Thu, 04 Jan 2007 22:35:09 +0100, Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk>
wrote:

>Næh, jeg har bare ikke fået taget mig sammen. I starten var der et par
>af mine yndlingsudvidelser, der ikke virkede, og så kom jeg aldrig
>længere. Lidt flovt, når man altid selv opfordrer andre til at opdatere.

Men de har så lavet en funktion hvor man kan gøre udvidelserne kompatible
med 2.0. Det virker så ikke hlet alligevel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-01-07 14:53

Den 05-01-07 14.42 skrev Morten Bowman følgende:

> Men de har så lavet en funktion hvor man kan gøre udvidelserne kompatible
> med 2.0. Det virker så ikke hlet alligevel

Hvilken funktion tænker du på? Man har altid kunne redigere et
versionsnummer i udvidelserne, men det virker kun, hvis der ikke er
lavet om på de funktioner og kommandoer som udvidelsen bruger i Firefox.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lav flotte fotoalbum til hjemmesiden med JAlbum.