IE 6: Hvorfor kan jeg ikke ændrer instilli~
Fra : Anders Hansen

Dato : 03-01-07 09:43

Hej,

Jeg har et problem med IE 6: Jeg vil gerne sætte sikkerhedsniveau til
middel-lavt, så jeg går vælger:

Funktioner / Internetindstillinger / Sikkerhed

Her vælger jeg zonen "Internet" og ser, at standardniveauet er
"mellem". Jeg prøver at ændre det, men får en fejl om, at det er
under det anbefalede sikkerhedsniveau og "skyderen" rykkes automatisk
op til "mellem" igen. Hvad gør jeg forkert?

Årsagen til, atjeg gerne vil ændre indstillingen er, at jeg vil
undgå, at IE blokerer filer, som jeg selv vælger at hente (en linje
øverst i IE fortæller, at jeg skal klikke der for at hente filen, og
det vil jeg helst undgå).

Mvh.
Anders Hansen