IE7 - lad jer ikke forskrække
Fra : J. K. Jørgensen

Dato : 02-01-07 23:27

Vi ser en del emner om problemer, men det er mit indtryk, at det er meget få
i forhold til de mange lykkelige tilfælde.
Hos mig og alle mine bekendte er vi enige om et meget vellykket og fejlfrit
bekendskab.
Der er en stor ændring i layout - dog ikke så meget som da vi overgik til
XP.
Ved en vis tilvænning føles den meget brugervenlig og noget hurtigere end
forgængeren IE6.

Dette indlæg for ligesom at vise, at der også er positive meldinger, jeg
tror bare ikke vi får disse meldinger frem.

Hilsen
Jørgen

Fra : Max

Dato : 02-01-07 23:31

Hej Jørgen

> Dette indlæg for ligesom at vise, at der også er positive meldinger,
> jeg tror bare ikke vi får disse meldinger frem.

Det gør ikke noget at man venter et par månderer endnu med
at hente den, vel ? :) Jeg skal heller ikke have nogen Vista
før jeg har set SP1.

--
Mvh Max

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-01-07 13:54

Max skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Det gør ikke noget at man venter et par månderer endnu med
> at hente den, vel ? :)

Næppe - det er altid lige godt at vente til de første
børnesygdomme er fjernet - men IE7 kører nu ganske fornuftigt.

>Jeg skal heller ikke have nogen Vista
> før jeg har set SP1.

Det er jeg meget enig i - med XP skulle man også lige over
børnesygdommene, før den var helt god - sådan går det nok også
med Vista.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : J. K. Jørgensen

Dato : 03-01-07 16:59

> [...]
> Med venlig hilsen Jan Vestergaard
> Web: www.jve.dk - email kan sendes via hjemmesiden
> - men indlæg på Usenet bør normalt besvares i gruppen

Hej Jan og Max
Ja sådan er vi jo heldigvis lidt forskellige. Når der kommer noget nyt, kan
jeg slet ikke lade være med at deltage.
Jeg er meget nysgerrig mht alt nyt, og føler ikke at kunne deltage i en
debat uden selv at have indhentet nogen erfaring.
Hilsen
Jørgen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-01-07 18:39

J. K. Jørgensen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> [...]
> Jeg er meget nysgerrig mht alt nyt, og føler ikke at kunne
> deltage i en debat uden selv at have indhentet nogen erfaring.

Næh - jeg har da også prøvet beta'erne RC1 og RC2 på en af mine
PC'er - men var ikke vildt imponeret, så det kommer nok til at
vare lidt, før jeg hopper på Vista.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Morten Bowman

Dato : 04-01-07 10:09

On Tue, 2 Jan 2007 23:26:50 +0100, "J. K. Jørgensen" <jjdan@galnet.dk>
wrote:

> [...]
>
>Dette indlæg for ligesom at vise, at der også er positive meldinger, jeg
>tror bare ikke vi får disse meldinger frem.

Jeg er enig i at den fungerer ganske fornuftigt. At den så kommer flere år
for sent og stadig, imo, er et dårligere produkt end FF er noget andet.

Det er mig stadig en gåde hvorfor der ikke er flere der smider IE ud til
fordel for f.eks. FF. Men den diskussion har jo været oppe mange gange.