Errorsafe på webside
Fra : Palle Jensen

Dato : 02-01-07 23:19

Hey!

Når jeg besøger www.metacafe.com er der begyndt at komme en popup op
hvem 2-3 gang jeg besøger sitet. Pop-up'en er den irriterende plage
til errorsafe reklame som vil have en til at installere deres møj.

Jeg anvender Firefox, med adblock og pop-up blocker.

Jeg lukker forsigtigt pop-up vinduet hver gang den er der, men er
irriteret over at den bliver ved med at true mig. Hvad er det for en
mekanisme der får en side som metacafe.com til at bringe errorsafe på
banen?

Hvad skal jeg gøre for at undgå disse pop-up'er fra Errorsafe.

Jeg skal lige sige at jeg har en clean maskine. Men bare det at jeg
så errorsafe pop-up'en en gang, gjorde at jeg scannede
registreringsdatabasen igennem for spor. Checkede host filen og
scannede for bugs. Jeg får noia af det

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 02-01-07 23:25

On 02 jan 2007, Palle Jensen wrote in
dk.edb.internet.software.browser:

> Jeg anvender Firefox, med adblock og pop-up blocker.

Sjovt nok kommer den ikke når man anvender IE

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 02-01-07 23:35

Palle Jensen <palle.nospam@gmail.com> posting:

>Sjovt nok kommer den ikke når man anvender IE

Ej heller i Opera, men i min FF kommer den med det samme.

--
What is life, except excuse for death,

Ny Opera Mini: http://www.operamini.com/features/

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-01-07 21:47

On 02 jan 2007, Christian Bohr-Halling wrote in
dk.edb.internet.software.browser:

> Ej heller i Opera, men i min FF kommer den med det samme.

Jeg installerede lige Opera. Den popper faktisk også op i en frisk
installeret Opera.

Så statistikken herfra siger mig at IE er den eneste der pr. default
bremser ErrorSafe.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-01-07 00:00

Palle Jensen skrev:

> Når jeg besøger www.metacafe.com er der begyndt at komme en
> popup op hvem 2-3 gang jeg besøger sitet. Pop-up'en er den
> irriterende plage til errorsafe reklame som vil have en til at
> installere deres møj.

Jeg har lige prøvet at hente siden tre gange - her kommer ingen pop
op. Tjekker jeg med AdBlock, kan jeg se at der er blokeret nogle
ting fra zedo.com (jeg har et filter på http://*.zedo.com)
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Palle Jensen

Dato : 03-01-07 00:06

On 02 jan 2007, Jens Gyldenkærne Clausen wrote in
> [...]

> Jeg har lige prøvet at hente siden tre gange - her kommer ingen pop
> op. Tjekker jeg med AdBlock, kan jeg se at der er blokeret nogle

Hmmm OK.

Nu har jeg så lagt zedo.com ind i mit filter på Adblock (plus).
Umiddelbart bliver den væk, men burde den ikke fange den automatisk?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen